Da bismo vam omogućili najbolje moguće iskustvo, koristimo kolačiće. Možete prihvatiti sve kolačiće, prilagoditi svoje postavke ili odbiti sve kolačiće osim neophodnih klikom na "Saznaj više".
Klijentima, jemcima i drugim omogućili smo da upute žalbu na rad određenih uposlenika ili na rad određene filijale. Ukoliko smatrate da se MKF EKI ne pridržava odredbi zakona, podzakonskih propisa, zaključenog ugovora, objavljenih općih uslova poslovanja ili dobrih poslovnih običaja molimo vas da nas o tome obavijestite kako bismo preduzeli korektivne mjere i poboljšali uslugu za vas.
Prigovor nam možete uputiti na sljedeći način:
Molimo vas da nam pružite sljedeće informacije:
Vaš prigovor ćemo razmotriti bez odlaganja. Trudićemo se da, ako je moguće, odgovorimo u roku. Međutim, brz odgovor nije lako dati ako prigovor zahtijeva dalju istragu. U tom slučaju ćemo procijeniti vrijeme koje nam je potrebno da razmotrimo prigovor i o tome vas obavijestiti u roku od dva dana. Konačan odgovor ćete dobiti u roku od 30 dana od dana prijema prigovora i/ili pritužbe.
Naš cilj je da prigovor riješimo u vašu korist što prije je moguće. Nakon prijema odgovora, u obavezi ste da nas u roku od 30 dana obavijestite pismenim putem, da li prihvatate ovaj odgovor. Ukoliko isti ne prihvatate ili ukoliko ste nezadovoljni odgovorom, možete se uvijek pismeno obratiti Ombudsmenu pri Agenciji za bankarstvo Federacije BiH na adresi Koševo broj 3, 71000 Sarajevo ili Ombudsmenu za bankarski sistem, pri Agenciji za bankarstvo RS, Vase Pelagića 11a, 78000 Banjaluka, ovisno o entitetu filijale kreditora, u kojem možete da navedete razloge prigovora sa validnom dokumentacijom, u roku od 15 dana od dana prijema odgovora odnosno isticanja roka za dostavljanje vašeg odgovora ovoj MKF.
Prigovor MKF EKI se podnosi na adresu:
Copyright © 2024 Developed by Leftor