Da bismo vam omogućili najbolje moguće iskustvo, koristimo kolačiće. Možete prihvatiti sve kolačiće, prilagoditi svoje postavke ili odbiti sve kolačiće osim neophodnih klikom na "Saznaj više".
Klijentima, jemcima i drugim omogućili smo da upute prigovor na rad određenih uposlenika ili na rad određene filijale. Ukoliko smatrate da se MKF EKI ne pridržava odredbi zakona, podzakonskih propisa, zaključenog ugovora, objavljenih općih uslova poslovanja ili dobrih poslovnih običaja, imate pravo na prigovor, pa vas molimo da slijedite upute u nastavku.
Prigovor nam možete uputiti na sljedeći način:
Molimo vas da nam pružite sljedeće informacije:
Vaš prigovor ćemo razmotriti bez odlaganja i odgovor na prigovor dostaviti u roku od 30 dana (za klijente iz FBIH), odnosno u roku od 15 dana (za klijente iz RS), od dana podnošenja prigovora.
Odgovor na vaš prigovor ćemo dostaviti u propisanom roku. Nakon prijema odgovora, u obavezi ste da nas u roku od 30 dana obavijestite pismenim putem, da li prihvatate ovaj odgovor. Ukoliko isti ne prihvatate ili ukoliko ste nezadovoljni odgovorom, možete se uvijek pismeno obratiti Ombudsmenu pri Agenciji za bankarstvo Federacije BiH na adresi Zmaja od Bosne 47b, 71000 Sarajevo u roku od tri mjeseca od dana prijema odgovora ili protekom 30 dana od dana podnošenja prigovora, ako niste zaprimili odgovor na prigovor ili Ombudsmenu za bankarski sistem, pri Agenciji za bankarstvo RS, Vladike Platona 1A, 78000 Banja Luka u roku od 6 mjeseci od dana prijema odgovora ili protekom 15 dana od dana podnošenja prigovora, ako niste zaprimili odgovor na prigovor, ovisno o entitetu filijale kreditora, u kojem možete da navedete razloge prigovora sa validnom dokumentacijom.
Prigovor MKF EKI se podnosi na adresu:
Copyright © 2025 Developed by Leftor